Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 481
Lenk til mine bilder: https://imgur.com/a/ugt2YWd

Lurte på om noen har vert inni der evt hvordan. Har vert inni der før men bare inngangs partiet. Helt på venstre side. Var som spinne trapp ned til kjelleren og opp til loftet og andre etasje. Var ganske liten på den tid og var andre inne i bygget da. Var fortsatt litt i bruk. Så ble skremt før jeg så mer. Har holdt meg unna siden den gang. Men når jeg ser hvor dårlig bygget holder til nå lurer jeg på om noen vet en inngang eller evt mullig innganger ved av og se på bildene. Kan hende man blir heldig og døra er åpen men ellers så jeg ikke noe særlig innganger.
Noen ganger er platene skrudd på fra utsiden, ta med drill/trekker og bitset så kan du skru av en plate og sette den løst opp igjen.
Ser ut som et fint bygg, hadde vært gøy og sett innsiden!
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Noen ganger er platene skrudd på fra utsiden, ta med drill/trekker og bitset så kan du skru av en plate og sette den løst opp igjen.
Ser ut som et fint bygg, hadde vært gøy og sett innsiden!
Vis hele sitatet...
Ja det er den eneste muligheten glemte og kjekke men tror platene som dekker kjeller dørene er fra utsiden med skruer meste parten av vindu platene virket som spiker utrolig nokk. Og noen skruer her og der. Sikkert til og unngå akkuratt det med og skru løs plater. Skal gå og ta en tit til imorgen. Og prøve dørene igjen og pelle på noen plater her og der. Var bare en snar tur innom og tokk noen bilder og kjekket tilstanden til bygget.

Bygget er veldig fint og er trist og se at the bare blir stengt av men fortsatt rotner vekk. Vindune i første etasje var helt inntakt før. Men med fler og fler herværk bare stengte dom alle vinduer i første etasje.