Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 548
Går på Buvidal 96 mg injeksjon pr 3 uke. Syns det suger men holder meg frisk og slipper nazi regime og henteordning. En kompis kommer med 2 Sub idag, om jeg skyter det eller sniffer som før burde jeg vel få mer eufori? Tok en paralgin forte kun en , for en uke sia og jeg ble skikkelig opiat stein. Da var det 2 uker siden. Ja , noen som har gjort d? Altså fått funk

Ja det er litt logisk at man får
Lite effekt. Googler som f før jeg legger ut spm her til vanlig .

Rapport: 0,1 Kokain og 4 MG Subutex i et skudd

Følelse: deilig eufori fra kolaen og roligere fra subben.

Kun tatt 50 mg Sobril for 9 timer siden så Subben gjorde meg rolig
Sist endret av Samael99; 31. mars 2023 kl. 21:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Spesielt at pf’en gidde deg form da, men det beviser jo hvor «dårlig» buvidal funker.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
96mg Buvidal?? Jeg ante ikke at det fantes i så høye doser. Er du ikke redd for å ta overdose?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
96mg Buvidal?? Jeg ante ikke at det fantes i så høye doser. Er du ikke redd for å ta overdose?
Vis hele sitatet...
Folk bruker jo opptil 32mg i døgnet med tabletter, så 96mg spredd over 3 uker(om depoten fungerer optimalt) er jo ganske beskjedent i forhold. Vet dog ikke hvor mye av stoffet man får i seg ved slike injeksjoner, men altså maksimalt 96mg i løpet av 3 uker.

Buprenorfin er heller ikke like farlig som andre opioider da pusten ikke lammes i samme grad. Dette kombinert med ceiling effekten gjør at det anses som relativt trygt i forhold til overdoser, så lenge man ikke blander det med andre downers.

Men.. Buprenorfin er veldig utbredt i finland blant annet, der forekommer det faktisk en god del overdoser av dette stoffet, uten at andre rusmidler blir påvist ved obduksjon. Vet ikke hvor ofte det forekommer her til lands, men har ikke inntrykk av at det skjer ofte, jeg har iallfall aldri hørt om det.
Sist endret av DrDeath; 1. april 2023 kl. 05:12.