Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1167
Hva er egentlig forskjellen på Attentin og Metamin? Begge de to er jo deksamfetamin basically? Og hva er Adderal , er det den adhd medisinen som blir det nærmeste man kommer speed?
Av alle ADHD Meds jeg har prøvd er adderall den med mest rus effekt, ble grise rusa på de, det var som og kjøre en feit linje med fart rett i nesa. (ikke like fort seff)

Umulig og få tak i dag, jeg hadde bare flaks.

Du kan få adderall i norge, men du må søke om det, regner med at det er litt vanskelig og lang prossess, man får vel Ritalin,Aduvanz først.
Trådstarter
96 4
jeg får aduvanz men det var ikke enkelt og få til så tør ikke og spørre etter adderal. Men jeg har jo prøvd attentin og metamina og sånn som jeg leser det på nett er begge deksamfetaminsulfat. Er det noen forskjell da? Annet enn navnet på boksen/pakken?
Aderall har to deler lisdeksamfetamin og en del deksamfetamin, ellers er attentin og metanin helt lik på virkestoff de har bare deksamfetamin
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Aderall har to deler lisdeksamfetamin og en del deksamfetamin, ellers er attentin og metanin helt lik på virkestoff de har bare deksamfetamin
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke lisdeksamfetamin i Adderal. Du tenker sikkert på levoamfetamin, som er det speilvendte molekylet av deksamfetamin. Men det er mer deks enn levo.
Sist endret av *pi; 27. juli 2023 kl. 12:24.
Dæmn, blanda de to, beklager
Attentin kom på markedet etter at metamina ble såpass populært her til lands at det var dårlig økonomi i å importere metamina fra Sverige.
Trådstarter
96 4
Men hvorfor sier noen at de blir rusa av Metamina og Attentin så føler de seg mer normal? Er det den såkalte typen som mener Stesolid virker bedre enn valium og omvendt ?
Sitat av kdirt Vis innlegg
Men hvorfor sier noen at de blir rusa av Metamina og Attentin så føler de seg mer normal? Er det den såkalte typen som mener Stesolid virker bedre enn valium og omvendt ?
Vis hele sitatet...
Mye mulig ja. Men så har man Attentin i 5, 10 og 20 mg varianter. 5mg er god medisin, 10mg er spennende men 20mg tablettene er rett og slett narkotika spør du meg, har vel med opptak å gjøre, de sparker mye hardere enn f.eks 4x5mg tabletter.
Trådstarter
96 4
20 mg tabletter , blir ikke det det samme som og spise 4x5 mg Attentin? Jeg prøvde og knuse og røre ut 8x5mg Attentin og skyte det. Det ga ingen kick, men det så ut som blodåra ble merkbart tynnere ihvertfall i 1-2 døgn etter det skuddet ...