Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 563
Har en førstegenerasjons 15" MBP unibody (dvs sent 2008), som jeg har tenkt til å sette inn en ekstra disk på ved hjelp av denne dingsen her, og lurer da på om det er noen som har noen spesielle anbefalinger mht har noen spesielle anbefalinger mht disk? 500gb er av en eller annen grunn max, så da satser jeg like gjerne på den størrelsen, og 7200rpm. Max høyde i optibay'en er 9,5mm.

Har hørt at man skal unngå disker med fallbeskyttelsegreia innebygget når man *bytter* disk på MB, siden de har denne allerede, og de to da kan komme til å ha litt konflikter. Er det noen som kan fortelle meg hvordan dette vil funke med denne ekstradisken? Bør den ha det innebygget, eller ikke?

Kan f.ex. denne være et bra valg?

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=442282

Hm, ingen som har vært borti det her... jaja, jeg har nå bestilt optibay'en, så får jeg heller komme tilbake med litt tilbakemeldinger selv etterhvert, en ekstra disk skal ihvertfall bli digg!