Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1362
Hei,

Jeg røyker daglig, og jeg skal til USA neste måned. Jeg lurer på om det kan by på problemer? Jeg har naturligvis ikke tenkt å ta med meg dritten over dit, men jeg lurer litt på hvilke forhåndsregler jeg bør ta.

Bør jeg la være å røyke så-så lenge før jeg drar for eksempel?
Nei, null stress.
Ha på deg rene klær som ikke har vært i kontakt med røyk eller weed, og helst ikke vært i samme rom som røykinga om du røyker inne. Kjett å bli merka på flyplassen, uansett om du har med deg eller ikke..
helt enig,null stress

var i NY for ikke så lenge siden,de bruker ikke hunder eller noe sånt

eneste er MYE pass-sjekk og gjennomlysning

null sjanse for noe pes selv om du hadde stumpan utenfor gardermoen

de blodtester ikke folk som skal inn dit,enda
Sist endret av downer; 7. oktober 2010 kl. 22:32.
Takk for beroligende svar
Jeg bare fikk litt noia for om de tar pisseprøve eller noe av tilfeldig utvalgte eller noe i den duren
Som allerede påpekt er jo det verste som kan skje at du blir markert av en hund fordi det lukter av deg. Så lenge du ikke har med deg noe så er dette et ikke-problem: de sjekker om du har med deg noe og lar deg gå når de ikke finner noe.
Sitat av Chiisai Vis innlegg
Som allerede påpekt er jo det verste som kan skje at du blir markert av en hund fordi det lukter av deg. Så lenge du ikke har med deg noe så er dette et ikke-problem: de sjekker om du har med deg noe og lar deg gå når de ikke finner noe.
Vis hele sitatet...
jepp

hunder feilmarkerer/lukter andre ting stopper opp all the time

så det.......
var i new york i februar og der gikk det bikkjer rundt på flyplassen ved ankomst og ved bagasje båndet, som sniffa på alt mulig rart. og de har jo også slike greier som de gnir innat markerte items for så og sjekke i en eller anna sniffomatisknarkomaskin så kjett om du har ei "kose" bukse i bagasjen som bikkja sku snusa seg fram til, blir sikkert ikke noe tull anna enn stresset med att du blir holdt igjen en liten stund for og avhøre om du har skumle terror planer osv.
Når jeg reiste til US i sommer markerte hunden på meg pga at noe av det jeg hadde i bagasjen har vært i nærheten av hasj uten å ha blitt vasket. Jeg sa til dem at jeg ikke røyker selv men har vært rundt folk som har røyket. De var litt mistenkelige men det virket som om de trodde meg ganske raskt og behandlet meg bra.

En av tingene de sa var at de ikke er ute etter å ta folk for livsvalgene deres, men bare skal oppdage de som bringer inn noe. Mao de bryr seg ikke om du røyker, så lenge du ikke har med deg noe. De sjekket deretter toalettvesken min og rusket i bunnen av sekken (tok prøve av smulene etc).

Jeg anbefaler deg å renske ut alle lommer på jakker, sekk etc før du reiser. Utover det trenger du ikke uroe deg.