Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 5746
Etter en svært manisk episode i en hobbyforretning endte jeg opp med noen ganske underlige småting. Personlig synes jeg at greiene er helt ok, og at det er greit å dra den litt langt ut når det gjelder russebukser.

Men, noen venner av meg sier at disse tingene er helt syke, og at jeg ikke bør ha dem på buksa, fulgt av utsagn som "du er ikke frisk" og "det der blir for drøyt."

Har de rett?

http://img13.imageshack.us/img13/7030/dsc0262ka.th.jpg
du har pinglete venner
Neida, du kommer til å angre hvis du ikke tar de på.

Tviler jo også på at du får en annen anledning til å pynte buksa di med de greiene der.
Jeg ser ikke store problemet med å ha de tingene på russebuksa.
Jeg ser ikke hvorfor du ikke skal ha de der.
Ser jo bare ut som noe som kan komme ifra div russeknuter jo
skulle ønske jeg tenkte så langt at jeg ordna sånne saker når jeg var russ.
bare å kjøre på
Takk for støtten folkens. Nå sitter jeg her med nål og tråd og syr tingene fast i buksa.
Hvis du har maniske perioder så er du kanskje ikke helt frisk?

Ellers tror jeg at du kommer til å få reaksjoner på buksepynten. En dukke som ligner på et barn i spread eagle sender ikke ut de beste signalene. Hvis målet til er å sjokkere så kommer du nok til å få det til.
Jeg er ikke helt frisk, men klarer meg fint.

Videre kan jeg være enig i at dukken var litt "over the top", og flyttet derfor beinene i en mer nøytral posisjon. Fikk også malt litt på buksa.

http://img441.imageshack.us/img441/4417/dsc0271f.th.jpghttp://img641.imageshack.us/img641/3669/dsc0264f.th.jpg
Sitat av HELEflaska Vis innlegg
Hvis du har maniske perioder så er du kanskje ikke helt frisk?

Ellers tror jeg at du kommer til å få reaksjoner på buksepynten. En dukke som ligner på et barn i spread eagle sender ikke ut de beste signalene. Hvis målet til er å sjokkere så kommer du nok til å få det til.
Vis hele sitatet...
Når var det russ sendte ut bra signaler?
Er vel litt av poenget med å gjøre det motsatte.. Kjør på! Kudos for å ta noe annet en de vanlige merkene.
Sist endret av Prognisse; 22. mars 2010 kl. 03:34.
Husk å slenge ut noen bilder av resultatet da! Hvis dette provoserer er det nesten lite latterlig som KRFs "angrep" på Inger Lise Hansen.
Oppmerksomhet får du nok, men jeg tviler på det kommer menn i hvite frakker for å hente deg.
De fleste ofrer nok ikke andre tanker enn "jaja" eller "heh", mens de selvutnevnte moralistene kanskje sier "iiik, du ække normal azza, du må være snill som meg og ha blomster på russebuksa di, det er blomster som sender de korrekte signalene".

Selv gikk jeg bort fra standarden med å skrive "NICE", "HOT", "KISS ME" og slike ting over rompa på buksa.
På min sto det "DRIT", noe jeg også fikk høre fra enkelte at var barnslig.
So what? Det er deres mening. Selv synes jeg at NICE er teit, og ikke minst oppbrukt, og at blomster er for puslinger.

Til tross for at de med et ønske om å påføres fuktig anus synes det var barnslig, umodent, idiotisk eller hva du velger å kalle det, så ble min mor mer fornøyd med vitnemålet jeg kom hjem med enn det foreldrene deres ble med det deres akademiske prestasjoner.
Nice for meg, drit for dem. Eller var det omvendt?
Den soppen på sånne grønne stenger er jo julepynt
Kjør på! ser konge ut!
Ser ikke noe tvilsomt med det der. Kjør på
Poenget her er ikke hvor sykt du og vennene dine syns det ser ut.

Poenget her er hvor sykt de du har planer om å hoppe i høyet med syns det er.
Hvis du tror en død baby som blør er litt drøyt så er sannsynligheten for at jenta du møter også syns det ganske stor.
Sist endret av yellowpillow; 22. mars 2010 kl. 08:36.
Force protection
ShaolinMonk's Avatar
Bra at du tørr skille deg ut. Creds for det.
Nå er det ikke alle som har behov for å pløye over tilfeldige tøs en treffer gjennom russetiden.
Hehe, du var nødt til å spørre nFF ja :P

Syntes fortsatt at den lille jenta og det plastfjeset er litt drøyt, men som jeg sa til deg tidligere så får du velge selv hva du vil ha på buska di. Har sett sykere ting på andre russebukser.

*Trylleshow*
Sitat av møkk Vis innlegg
Nå er det ikke alle som har behov for å pløye over tilfeldige tøs en treffer gjennom russetiden.
Vis hele sitatet...
Wooot wooot?? For et barnslig utsagn.
Jeg kan se at noen finner dukken litt støtende, men hva er det som er galt med resten av tingene?
Poenget med russetiden er jo nettopp det, slå seg løs!
Mulig dere har en mening om at det jeg sier er barnslig og umodent, men i bunn å grunn handler russefeiringen om festing og tilfeldige tøser!

lixxomg
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kjøpte " PRESIDENT " russe styre titler så håper noen drita blondiner tar feil og ja :P XD
Sitat av ZomfG Vis innlegg
Poenget med russetiden er jo nettopp det, slå seg løs!
Mulig dere har en mening om at det jeg sier er barnslig og umodent, men i bunn å grunn handler russefeiringen om festing og tilfeldige tøser!

lixxomg
Vis hele sitatet...
Poenget med russetiden er å feire 13års skolegang!

Dessverre har russe-kulturen utviklet seg til; Drikking til man ligger i grøfta å spyr, knulling knulling knulling, russebusser til ekstreme priser, kidnapping, osv.

PS: Dukken er forresten nasty
Sist endret av Evig_liv; 9. april 2010 kl. 00:21.
Sitat av yellowpillow Vis innlegg
Wooot wooot?? For et barnslig utsagn.
Vis hele sitatet...
Hvorfor det..? Det er jo enkelt å skjønne at dette utsagnet var et svar på din tidligere post.

Sitat av yellowpillow Vis innlegg
Poenget her er hvor sykt de du har planer om å hoppe i høyet med syns det er.
Hvis du tror en død baby som blør er litt drøyt så er sannsynligheten for at jenta du møter også syns det ganske stor.
Vis hele sitatet...
Sitat av møkk Vis innlegg
Nå er det ikke alle som har behov for å pløye over tilfeldige tøs en treffer gjennom russetiden.
Vis hele sitatet...
Hvis det faller under din definisjon av barnslig, syntes jeg igrunn litt synd på deg. Du får da tåle at folk har forskjellige syn.
Du går for pedo-russ stilen ja.

Bra jobba - en dukke med blod hva faen?
En ting:

Skal russebuksa di vise hvem DU er, eller hvem VENNA dine er? Just sayin'