Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 3692
Foreløpig får jeg W7 graits gjennom skolen, men jeg kommer ikke til å kjøpe det med mindre jeg må pga et eller annet.

Har hatt mac i en måneds tid nå, og jeg går ikke tilbake til windows for å si det slik. Den pcen som har w7 får snart ubuntu
I dag kjører jeg beta versjonen, og er meget fornøyd med den. Jeg kommer nok til å kjøpe windiws 7 ja, siden å laste ned en cracket versjon ikke er aktuelt når jeg jobber som utvikler.
Synes Win 7 er veldig bra. Bruker det på gaming-PCen min. Er vanligvis Mac-fyr, men hadde tenkt å kjøpe Win 7 siden det faktisk er et saklig OS. Inntil jeg så prisen.. Gidder ikke å betale mer en 1000,- for programvare til privat bruk, ass.
Sist endret av augustl; 10. september 2009 kl. 12:30.
Den dagen jeg betaler for windows skal jeg knuse pcen over hodet på meg selv. å ramme inn mac'en. bare som en (!) ;p
Kommer til og kjøpe Win7 ja. Er så lei av styret med å cracke windows....
Sist endret av TheWaveable; 10. september 2009 kl. 12:50.
Sitat av atlef Vis innlegg
Rart at ingen her har fått med seg denne:

Ca. kr. 115,- for 2 64bit og 2 32bit Windows 7 lisenser. I tillegg endel programvare fra MS som XP SP3, Visual Studio osv.

Og ja, jeg har testet, installert og aktivert uten problemer.

atlef.
Vis hele sitatet...
Bekrefter det som volch0k sier, nå krever de at man oppgir studieveileder og studentnummer. Jeg har ihvertfall prøvd meg, venter på msdnaa-tilgang nå. Uansett var det nok gøy så lenge det varte!

Dette blir nok det nærmeste jeg kommer til å kjøpe W7; riktig nok er 120 kr en skampris for et slikt OS, men jeg syntes ikke at det er sømmelig med en oppgraderingspris fra Vista til rett over 1000 kr.
Jeg har MSDNAA gjennom studieplassen min, men så vidt jeg kan se får jeg bare en serial for Win7 pro x86 og en for x64. Hvor kommer de to andre fra?
Jeg kjører Windows 7 Ultimate nå, mye bedre enn vista.
Er fornøyd.
Volch0k

Rart at ingen her har fått med seg denne:

Ca. kr. 115,- for 2 64bit og 2 32bit Windows 7 lisenser. I tillegg endel programvare fra MS som XP SP3, Visual Studio osv.

Og ja, jeg har testet, installert og aktivert uten problemer.

atlef.
Fordi at det ble oppdatert 09.09.09 med følgenden:
Sitat:
Ser ut som om ACM har begynt å kreve mer bevis for at man faktisk er student, og tiden for dette tilbudet ser ut til å være over.
Uansett, Ja - Jeg kommer til og skaffe meg WIN7 når det kommer ut.
Vis hele sitatet...
Dessverre leste jeg dette litt for sent til å slette innlegget mitt. Beklager til de som prøvde og ikke fikk det til.

atlef.
Har RTM-en liggende, men orker ikke alt styret med å ta backup av ting og formatere.
Tror eksterndisken har kvelda også, broren min sa det røyk av den sist den starta.

Men nei, har ikke tenkt å kjøpe windows 7.
Jeg har fått Windows 7 professional via MSDNAA. Kommer til å kjøpe en oppgradering til Ultimate 22. oktober.
I dag fikk jeg faktisk tilgang til MSDNAA via tilbudet som er nevnt tidligere, og sitter med 8 keys til W7 pro for hånden. Kommer til å endre denne installasjonen til norsk, og nøye meg med det! Ser visst ut til at jeg allerede har kjøpt det da
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitter med vanlig msdn utgave av Ultimate engelsk. Fungerer greit nokk det.
Hva er erfaringene til folk med pirat-versjoner?

Må man flashe bios osv.? Mye stress med "activation"?

Eller er det som med alle andre varianter, at pirat-versjon funker fett?
Nei og atter nei. Frister heller ikke å laste ned en pirat-versjon hvor jeg ikke får, stilt klokka eller noe sånt piss.
Ser ikke helt poenget med å bruke så mye penger på et OS, når man får helt fine os-er, og kanskje bedre gratis.
Har heller ingen lyst til å støtte Microsoft i sitt korstog om å ta over data-verden og fore kapitalismen.
Sist endret av Prognisse; 15. september 2009 kl. 16:43.