Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1155
Aaight
Da prøver vi! Jeg har en t-skjorte til avstemning hos Threadless.com nå, tungt inspirert av Kraftwerk, i temakonkurransen "Threadless loves... Green", og det er som du kan se ganske ålreite premier!

Strengt tatt kunne man vel tolke så mye man ville innenfor temaet "grønt", men det er jo i utgangspunktet tenkt i forhold til natur/miljø siden det er knyttet opp til Earth Day, og dette har jeg holdt meg til.

oooog HER er da min fantastiske t-skjorte: Man, Nature, Technology:
http://www.threadless.com/submission...team=torsteino

You like? Stem stem stem!
Litt for lite detaljer for min smak, men liker stilen. Stemte fullt da, i håp om at du gjør litt mer ut av det neste gang
Reklamehore
atomet's Avatar
Trådstarter
Hehe, har et par andre på gang, som er planlagt (veldig mye) mer maksimalistiske(!), men de passa absolutt ikke i denne konkurransen, så derfor satsa jeg på denne nå Takker for stemme i alle fall
Jo no problem, er ikke for å demotivisere deg når jeg sier at det blir litt for lite detaljert, jeg er litt for vant til deviantart sine topp ratede bilder nå :P litt bortskjemt kanskje, men du er flink og for all del keep up.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Likte den særs godt. Kommer den i produksjon skal jeg føre den til samlingen. Går stripen hele veien rundt forresten? Håper det.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av fabianca Vis innlegg
Likte den særs godt. Kommer den i produksjon skal jeg føre den til samlingen. Går stripen hele veien rundt forresten? Håper det.
Vis hele sitatet...
Ditto. Linjen bør ikke være helt rett.
Reklamehore
atomet's Avatar
Trådstarter
hmmm... isj, nei, den gjør faktisk ikke det... men når jeg tenker på det er jeg enig i at det kunne ha vært veldig kult :/

Derimot tror jeg det ville ha vært litt vanskelig å få til rent teknisk, såvidt jeg har skjønt ut fra spesifikasjonene hos threadless :/ De har en variant som heter "belt print", der man kan trykke *nesten* sammenhengende rundt hele, men ikke helt, den er litt for unøyaktig til at det matcher helt opp. Men man kunne jo ha faka det litt, ved å la stripen tynnes ned ut mot kanten, for så å "komme tilbake" på baksiden. Isj. Skal sende dem en mail og spørre om det er mulig å legge til det, men jeg tror ikke det :/
Denne Skal du ha Kred for Atomet.
Den er godt synlig, og syntes selv den gir ett innblikk i at miljøet forandrer seg hele tiden, og at man må hjelpe til i riktig retning
Kp og stemme fra meg
Reklamehore
atomet's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kejerith Vis innlegg
Jo no problem, er ikke for å demotivisere deg når jeg sier at det blir litt for lite detaljert, jeg er litt for vant til deviantart sine topp ratede bilder nå :P litt bortskjemt kanskje, men du er flink og for all del keep up.
Vis hele sitatet...
For all del, dette er smak og behag. Jeg syns selv det har en tendens til å bli litt for mye avhengighet av (andres) brushes og filtere på deviantart - dvs ihvertfall det jeg har sett, men som sagt - smak og behag
jamen yolo da.
luni's Avatar
Hm, mener jeg har sett mye trykk både på siden og baksiden hos threadless, atomet. På innsiden av nakkepartiet har de jo også trykk i stedet for merkelapp, så tror de er litt fleksible. Dog husker jeg ingen sammenhengende strek, men det hadde vært fint hvis du fikk det til.
Reklamehore
atomet's Avatar
Trådstarter
Hmmm... får sende dem en mail og spørre, i værste fall skal jeg legge til kontinuerlig strek for hånd til deg og jonta hvis jeg vinner, fabi

Takker zixipuz
Jeg har et trykk fra Threadless som går forbi sømmen, så rundt bør vel gå fint.
Ah, den var skikkelig kul! Ville kjøpt den jeg og Får bare håpe du vinner da!
Reklamehore
atomet's Avatar
Trådstarter
Takker Spre den til venner og kjente, så øker nok sjansen kjapt

@frenor: Hvilken t-skjorte er det? Må titte etter hvordan de har gjort det og evt bruke den som referanse når jeg spør om hvordan man får gjort det
Okei, jævlig kul skjorte! Creds for den der altså!

Stemte 5 på den Lykke til!
Må du være medlem på Threadlees for å kunne stemme?

Konge t-sjorte!! Elsket den, kommer nokk til å kjøpe den hvis den kommer i salg
Sist endret av QwertyC; 8. april 2009 kl. 00:32.
Reklamehore
atomet's Avatar
Trådstarter
Hm, tror ikke man må være medlem, men ble usikker nå... I alle fall - takker for hyggelig kommentar
Likte idéen godt, men jeg syns den ble litt tung mot venstresiden. Veldig stilig ellers.
Reklamehore
atomet's Avatar
Trådstarter
Hm, godt poeng det der viva la opium... ser absolutt hva du mener... jaja, får se hva som skjer. Blir det skjorte, så tror jeg jeg kan gjøre noen småendringer før jeg sender inn vektor/hires, og jeg tror jeg ser en enkel måte å fikse balansen på. Blir det ikke skjorte i denne omgangen (utrolig irriterende å ikke kunne se hva poengsummen er!), så kan jeg ihvertfall fikse det opp