View Single Post
Sitat av JayHova Vis innlegg
Ja,hva skal man si nå som vassbakk ble frikjent?Han var jo åpenbart en perfekt modus kandidat for det her basert på tidligere historik,men så vidt jeg veit så er alt det som skjedde når var han var yngre,trur han har hatt plettfritt rulleblad i seinere tid.Jeg er åpen på om han er skyldig eller ikke nå,men jeg trudde de hadde rett mann..jeg trur også Norge blitt mer forsiktig etter Viggos frikjennelse blant annet,så det er noe som mulig har spilt på lag med fyren
Vis hele sitatet...
Nå er det slik at dette skjedde når han var ung, 25 år nærmere bestemt?!
Ingen tvil om at Baneheiasaken har noe med dette å gjøre.
Nå skal det sies at de mente at de hadde inklusivt DNA bevis på VK helt frem til 2009, så det at VK ble dømt i 2002 var ikke noen rettslig feil på det tidspunktet.
Nå viste det seg at DNA prøvene var feiltolket, det at det tok 7 år å finne dette ut er en helt annen og tragisk sak som det nå gjøres opp for!!

Sitat av Mraduvanzed Vis innlegg
Jeg skjønner hva du sier. Alle vil vel at den rette skal bli satt bak lås og slå. Og er det han Jonny Vassbakk håper jeg de finner ut av det. Men det må være lov å mene at det har vært mye som har pekt i mange retninger etterhvert som forskjellige har dukket opp. Jeg vet heller ikke nok om den til å være så sinnsykt bastant på det med bevisførsel. Men Vassbakken og slike som han bør holde seg langt unna mitt avkom…….
Vis hele sitatet...
Ikke så mange retninger hva Vassbakk angår etter min mening.
Vassbakk burde dømmes, Viggo Kristiansen måtte rettelig frikjennes.
Veronica og Per Kristian Orderud bør frikjennes!
Sist endret av Existensial; 31. desember 2023 kl. 21:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.