View Single Post
Sitat av weed911 Vis innlegg
Haha, du lever i den tro at 5 millioner etniske nordmenn skal ha kontrollen på 100 millioner mørkhudede?
Vis hele sitatet...
Jeg kan ikke garantere at det ikke vil være 100 millioner mørkhudede og 5 millioner etnisk norske i Norge en gang. Men "når" det skjer er jeg er rimelig sikker vi kan kalle de fleste av de mørkhuded for våre landsmenn. Da de har blitt født i Norge, gått på skole i Norge og hatt Norske venner. Gjennom flere generasjoner har de blitt påvirket av vår politikk, kultur og arv, kanskje til og med vår religion. Vil tippe de fleste har mye av samme tankeganen som andre "Nordmenn".

Det er derfor jeg sliter med å se problemstillingen som nevnt over. Dessverre er det alltid noen få som ødelegger for veldig mange, men dette tror jeg er umulig å helgardere seg mot. Men dette har man jo i alle kulturer, og vi er intet unntak.

Spørsmålet her er vel hva man vil frykte, er det fargen, eller er det kulturen? Fra mitt synspunkt vil de fleste andre, tredje osv. innvandrergenerasjoner gradvis dele vår kultur.