View Single Post
Trådstarter
147
Sitat av Executer Vis innlegg
Da tar du buss til Tromsø. Blir kanskje lettere å ta fly helt til Tromsø.


Blir det 18+ eller?
Vis hele sitatet...
Blir 18+ hvis jeg skal servere alkohol.

Sitat av maniiac Vis innlegg
Jeg trur han snakket noe om at han tar inngangspris på ca 250kr åsså er drikka inkludert i det :P
Vis hele sitatet...
Stemmer!

Sitat av Snus0man Vis innlegg
Bor ikke så langt unna tromsø så eg kunne jo faktisk tenkt meg og ta turen dit! Veit om fleire freaks som også kunne tenkt seg det, men korsen er det med aldersgrense?
Vis hele sitatet...
18, hvis det skal serveres alkohol.

Sitat av Jonta Vis innlegg
Fest vs LAN-party bør nok også bestemmes.

For meg ser det ut som om det er et flertall som stemmer for fest.
Vis hele sitatet...
Flertallet bestemmer selvfølgelig

Sitat av CorLeX Vis innlegg
Ja, hvis de nordfra ikke klarer å holde kleptomanfingrene unna musa di, så kan det jo bli et problem. Dersom det blir en fest, blir det vel kun en eller to kvelder mest sannsynligvis?

Så dersom det blir lan med fest, bør man vel kanskje holde festen kun for de som har med seg PC?
Eller så kan man ha kun et lan med noen pils innabords? (en lettere versjon)
Eller en renspikka fest, men slik jeg forstår det på kn^tte vil det bli invitert folk som ikke er fra nFF også? Så da blir det vel som du sier, litt vanskeligere med å ha en kombo.
Vis hele sitatet...
Kombo blir det ikke. Det blir enten eller, pga fulle folk + datautstyr til sikkert 100.000 ++ i samme hus? Lite lurt.

Når det gjelder hvem som får komme er det ganske fritt. Er det fest blir det GJESTELISTE (bare å melde seg på) og LEGIMITASJONS SJEKK i døra. Jeg kan ikke ha huset fullt av 14 åringer som drikker, det er tross alt mitt ansvar når jeg serverer.