View Single Post
Sitat av SergeGainsbourg Vis innlegg
"politiadvokaten" finner tydeligvis innleggene her interessant:
http://twitter.com/#!/Politiadvokaten

Vinklingen er "Det beste er å holde kjeft". Kan dette tolkes slik at politijurister også mener at taushet er gull når det gjelder slike situasjoner?
Vis hele sitatet...

Masse kudos til deg for at du fant det!

Jeg står ennå for det jeg sier, og det er det faktum at man i nesten alle tilfeller ikke skal si mer enn akkurat det man skal til politiet. Dette for å beskytte seg selv. I en liten periode blir man nok plaget litt ekstra av politiet men de gir seg når de skjønner at de ikke kommer noen vei.


Det skal også nevnes at jeg ikke er noen paranoid rotte som har noe å skjule. Noe som ofte er argumentet mot min mening når jeg diskuterer med andre.

Jeg selv en person uten en skrape på rullebladet, av juristfamilie og kommende jurist selv.

Så selv når jeg blir stoppet i rutine kontroll sier jeg ikke noe om hvor jeg skal ol.


Håper nå at denne personen som har vært å tittet her tok å registrerte seg og svarte på min holdning? Da samt gjøre det klart om man svarer som politiadvokat og har som formål å holde oppklaringsprosenten oppe. Eller være ærlig i hvordan ting foregår på innsiden.