View Single Post
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Si så mye, hva legger du i det? Det jeg har sagt så langt i denne tråden, eller på forumet generelt? Jeg vil bare fram til at du burde se litt nærmere på massesuggesjon, da effekten av dette er skremmende likt det du beskriver. Og jeg vil hevde at sannsynligheten for at det er massesuggesjon, er mye større enn det at det er noe "gudommelig" som foregår.
Vis hele sitatet...
Har peiling på det massesuggesjon ja. Men tror ikke det er blitt brukt i de møtene jeg har vært på. Men vet jo aldri, det har du rett i. Men det å være der, føle det som skjer. Det er noe spesielt. Du må oppleve det for å ha peiling på det.

"Si så mye." Mente det du hadde skrevet nå ja. Med at du kalte det massesuggesjon. Selv om du ikke hadde sagt så mye akkurat da xD
Det jeg mener er, jeg tror ikke du har opplevd det, eller overvåket det i så stor grad at du kan kalle det massesuggesjon.


Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Og spørsmålet du stiller, i det jeg tror var ditt første innlegg i tråden, er allerede besvart.
Vis hele sitatet...
Jeg hadde faktisk ikke merket at jeg fikk svar på spørsmålet mitt, og kan heller ikke finne posten i emnet. Men tusen takk


Til deg slashdot: Om du ikke synes det er interessant nok å få svar på spørsmål du lurer om, og få vite hva en kristen mening kan være. Så gå til et annet forum der det er litt mer heftig diskusjon.
For denne tråden var faktisk ment for spørsmål og svar. At du ikke synes det "er gøy" er ikke noe argument å bruke for å ikke bruke tråden til det den er ment for. Det er er sikkert mange andre tråder her inne der du kan ha det gøy.

Men spørsmålene dine svarer jeg gjerne på. Og det er også et spørsmål jeg ofte lurer på selv, og ikke har ordentlig svar på.
Men ihvertfall, det jeg vet er at Gud er god. For at gud skal være god må han la oss være fri. Vi har fri vilje. Mange missbruker sin frie vilje til å synde. (Da mener jeg mest drepe, såre andre osv).
Og sykdommer er som sagt straff fra gud, ment for syndere. Og noen fortjener den nok mer en andre. Men det har seg slik, Gud er ren, hellig og tåler ikke synd. Mennesket er medfødt synd. Så ALLE er syndere, og ALLE fortjener faktisk straff. Det at barn blir drept, skadd har jeg ikke svar på.
Sist endret av mrMosquito; 26. desember 2010 kl. 01:05.