View Single Post
Hei!

Skal søke jobb på Mcdonalds etter at jeg har prøvd å få jobb flere steder uten hell.

Men jeg har skrevet søknaden, men har ingen som kan hjelpe meg.
Så jeg lurte på om hva dere synes om denne søknaden:


Søknad om jobb på Mcdonalds
Navn: *********
Født: *****
Adresse: ******
.
'' Bakgrunnen for at jeg søker er at jeg ønsker denne type arbeidsutfordringer og at denne bransjen er svært interessant for meg. Jeg liker å jobbe innenfor kundebehandling med kjøp og salg og har alltid hatt lett for å kommunisere med alle typer mennesker. Videre tror jeg det er gode faglige utviklingsmuligheter hos dere i tillegg til at jeg kan benytte mine erfaringer.
For tiden går jeg på videregående skole i *** hvor jeg utdanner meg innenfor **** og er en aktiv utøver av **** og *****.
Som person er jeg en utadvendt og blid person. Jeg har lett for å komme i kontakt med mennesker og samarbeider godt med de aller fleste. Videre vil jeg si jeg er en strukturert og selvstendig person som setter punktlighet og nøyaktighet høyt.
Avslutningsvis vil jeg si at dette er en jobb jeg virkelig kan tenke meg. Jeg kjenner meg godt igjen i momentene dere ser etter i en person og er sikker på at jeg kan bli en god og nyttig ressurs for dere i fremtiden.
Jeg ser frem til å høre fra dere og evt. kunne få presentere meg nærmere på et intervju.''

Med hilsen
******


Hva synes dere?