View Single Post
Sitat av Cronic Vis innlegg
det er ikke alle som oppsøker dette miljøet, det fins ungdommer som allerede bor der, er oppvokst der og ikke kan flytte?

uansett hvis noen deler ut gratis heroin "smaksprøver" til tenåringer burde de bli buret inne, med tanke på at salg, besittelse og forbruk av all form for narkotika er ulovelig.
Vis hele sitatet...
I dette tilfellet, var det snakk om Nygårdsparken i Bergen. Det er Bergens svar på "Plata" i Oslo.

Alle i Bergen vet hvilke virksomheter det er i parken. Og der er det ingen som vokser ufrivillig opp. Miljø og venner derimot, da snakker vi.

Uansett, jeg trodde ikke dette var noe fresh news!? Jeg har sett 14-15 åringer henge i parken i all min tid. Så hva som sjokkerer egentlig? At det finnes 14-15 åringer som søker heroin, eller at dem på lik linje med alle andre er potensielle kunder for langerene og langerene er kyniske som alltid? Det er jo noe alle vet at langere tenker kvantitet fremfor kvalitet(utblanding av stoffet), så hvorfor sjokkerer det så mange at dem ikke har moralske grenser som "normalen" når det kommer til hvem de skal lange til? Og hvor mange prosent av heroinmissbrukere idag, tror dere fikk det første skuddet gratis?

Jeg er sikker på at dersom jeg oppsøker en langer, spør etter en dose til å ta livet av meg, gir han meg dosen. It's a hard buisness.
Sist endret av reklame; 19. november 2008 kl. 11:19.