View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Kvifor er det meir eller mindre forkastelig enn salg av tobakk? Tobakk er tilfeldigvis ei lovlig vare, men som har massive skadevirkninger. Det er rimelig sosialt akseptert å selge tobakk til personer under 18 år, og det er så og sei totalt sosialt akseptert å selge tobakk til personer over 18 år.

Prinsipielt er det liten grad av skjelnad i mine auge. Det er så klart uønska, som meste anna av rusavhengighet, og det er virkelig ille, men like fullt greier eg ikkje heilt å sjå den ekstreme sensasjonen i dette, og heller ikkje kvifor ein ikkje set større søkelys på dei bransjane som er legale, og som har liknande framferd, som t.d sukkerindustrien, tobakksindustrien, og alkoholindustrien.

Forøvrig har eg tru på utdeling av heroin til allerede avhengige personer. Det vil føre til at dei kan få tak i heroin uten å måtte ty til kriminalitet for å finansiere det, og på den måten er eg rimelig overtydd om at samfunnet nok kan spare pengar. Det er ikkje lite kriminalitet som blir begått av narkomane for å finansiere rusbruk... Og heroin, gjennom lovlige kanaler, ville eg tippe hadde en pris på 1/100 av gateprisen...
Sist endret av vidarlo; 17. november 2008 kl. 22:26.